wtorek, 16 czerwca 2015

Letni czas..wakacje!!!!!

Hej hej hejjjj! Oceny wystawione, wakacje w szkole! Hahah koniec! Rozumiecie??!? W szkole jest już LUUUZ, zostało kilka dni do końca i WAKACJE! Czekałam na to dłuuugo <3. Szkoda tylko, że pogoda w tym tygodniu taka kiepska ;). Na szczęście w niedziele było idealnie (no dobra, ciut za ciepło), ale działka to działka :). Zabrałyśmy Odiego, już drugi raz i bardzo mu się podobało ;). Monika posłużyła mi za fotografa, jak zwykle za dużo zdjęć :p, uwielbiam tą sukienkę!





















a-a-aa nie cały czas tak było ;) Monice się ciutkę nudziło :D




 Musiałam się trochę naskakać ;D






  Psinka <3






Lubicie sobie robić takie mini sesje :)? Mi się najbardziej podobają "kulisy" jej powstawania :'D. Podoba Wam się tego typu "sceneria"?

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że za niecałe 2 TYGODNIE będzie koncert Lodo! M&G nie wierzę! Straaasznie się cieszę! Lecę się szykować na jutro papapapa!

P.S. Kociaki Beatki :), proszę przeczytajcie,

Sprawa jest nagła I pilna...szukamy domów stałych dla 3 maluszków które są pod opieką Beata Łysek. Miały zarezerwowane domki ale z różnych przyczyn się wycofały...Beata to kobieta o sercu większym niż kula Ziemska,sama walczy z nowotworem ale serce ma tak wielkie ze żadnego zwierzaka nie zostawi bez pomocy ( ma ich cale mnóstwo 😍) Maluchy straciły matkę a ona została ich mamą zastępcza,walczyła jak lwica i udało się są zdrowe,piękne i szukają człowieka na kilkanaście najbliższych lat. Pomimo tego że Beatę i nas dzielą kilometry wiemy ,że nigdy się nie poddaje i walczy do końca,dlatego chcemy jej pomóc. Muszą znaleźć się domki na cito , ponieważ sama niedługo musi udać się do szpitala walczyć z chorobą !!! Szukamy kochających i bezpiecznych domków dla maluchów i ludzi którzy są wstanie pokochać je całym sercem i zaliczyć do grona rodziny. Kotki są na Śląsku, myślę ze Beata może je gdzieś niedaleko dowieść lub samemu pojechać (z miłości jesteśmy w stanie do poświęceń ). Poniżej podaję link do wydarzenia Beaty Nie możesz przygarnąć udostępnij post. Dziękuję 

https://www.facebook.com/events/445341398973935/

P.S.2 Klara, Milk i Oreo szukają domków :), chcecie przygarnąć kociaka? Wchodźcie! 
>KLIK<



P.S.3 Bazarek! Pamiętacie jeszcze??? Ciuchy, dekoracje, książki..codziennie coś nowego ;). A wszystkie pieniądze zostają przeznaczone na kociaki.. >KLIK<




WAKACJE - NADCHODŹCIE!!!!

3 komentarze:

  1. Sukienka rzeczywiście piękna, super zdjęcia:)
    Niestety przygarnąć nikogo nie mogę, 2 zwierzęta w domu wystarczą:) Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny rower w zabójczych kolorkach i mam nadzieje że te śliczne kociaki znajdą niedługo dom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) rower kupiony został dla babci (tak tak!), a ja swój dopiero "reperuję" ;)

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!