niedziela, 7 czerwca 2015

Lednica 2000 - moja miłość po raz drugi :)

Cześć i czołem, kluski z rosołem! Trochę późno na posta..znów miałam chwilową przerwę, eghh!!!! Co ja mam zrobić? Help! Ktoś coś? Wiecie co to Lednica?? Jeśli tak - to świetnie, jeśli nie - macie właśnie okazję, aby się dowiedzieć <3. Spotkanie Młodych na Polach Lednickich odbywa się co roku od 19 lat! Ja byłam już od wczoraj - dwa razy ;). To nic w porównaniu do naszego pana R, który wczoraj przeżywał "osiemnastkę" ;). Cóż ja mam opowiadać? To z pewnością trzeba przeżyć! Była jak to Pan mówi "mała prażynka" - większa niż w zeszłym roku, bo ok.40*C...ale dało radę! Przyjemnie się zrobiło ok.18..gdy słońce przestało PARZYĆ i zaczęło tylko grzać :D. Na pola zaszliśmy i zajechaliśmy hmmm ok. godziny 10.30? Ja nic nie widziałam przez krem z filtrem w oczach i zamazanymi okularami, więc zdjęcia zaczęłam robić troszkę później :).

Jakby mnie mama smarnęła :D


Życie bez mandarynek jest stracone!











MY :D















Dominika, Wika, Olga, Maja dziękuję <3





 Niesamowity moment, gdy kilkadziesiąt tysięcy osób podnosi świece :)))). Oto jeden z czterech żywiołów - ogień.

















OOOO widać naszą flagę, aby się nikt nie zgubił ;)


No iiiiii nareszcie! Wchodzimy pod rybkę <3 <3 <3





Zaintrygowałam Was? Zdjęcia może i nie są najlepszej jakości (choć na obiektyw wymazany tłustym kremem nie jest źle ;) ) to najważniejsze jest to co tam można przeżyć! Było głośno, gorąco, tanecznie (a jak inaczej?). >TU< możecie wejść i wpłynąć na Lednicę! Macie zamiar jechać w przyszłym roku? A może wczoraj byliście :)? Jeśli nie to w przyszłym roku 20-stolecie Lednicy! To dopiero okazja do świętowania!!! Buuuziaki!

video

P.S. Więcej filmików postaram się wrzucić na Facebooka ;) >TU<
P.S.2 Pół godziny po tym jak Dyzio i Lun pojechali do nowego domu, przyjechały do nas trzy sześciotygodniowe maluchy: Oreo, Milk i Clara :)


7 komentarzy:

  1. o tych zlotach młodzieży już dawno temu słyszałam :) a kociaki przepiękne, będziesz szukać dla nich domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje kociaki szukają domów - my jesteśmy tylko tymczasowym domem :)

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale nigdy dokładnie o tym nie słyszałam, a szkoda, bo to świetna sprawa!
    Faktycznie słońce musiało nieźle grzać.

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. na początku widok jak z wielkiej plaży , tyle, że na trawie xd
    ta ryba jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o Lednicy, ale jakoś nigdy nie miałam okazji się wybrać. Może następnym razem:) Piękne kociaki...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tym słyszę. Ale jak patrzę i czytam o tym już dzisiaj któryś raz to strasznie chciałabym tam pojechać :3 Z tego co przeczytałam na tej oficjalnej stronie tego spotkania. To jest to spotkanie młodzieży wierzącej?. Czyli cośdla mnie, jestem wierząca i należę to wspólnoty. Świetnie jest spotykać inną młodzież wierzącą. A patrząc na jaką to było skalę... To musi być cudowne uczucie, muszę tam kiedyś pojechać :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecudownie . Chrystus jest dla każdego i nawet osoby niewierzące mogą się z nami spotkać - kto wie może zastąpi duch :)

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!