sobota, 27 czerwca 2015

"DIETETYCZNA" CZEKOLADA!

Hej! WAKACJE! WAKACJE! WAKACJEEEE! Cudnie się rozpoczęły..wyleciałam ze szkoły perszingiem, a jutro jadę wraz z kochaną Alą na koncert <3 tak, tak! Jutro spotkamy się na M&G z Lodovicą Comello! 18 lipca jedziemy nad morze i w międzyczasie chcemy skoczyć nad jeden dzień do innego miasta :). Może Międzyzdroje?? Jak zapowiadają się Wasze wakacje? Mam wieeelkie plany na ten rok..ale bywa różnie ;).

Ostatnio odkryłam coś super :), chciałabym zobaczyć czy "wpasuję się" w to..ale na razie to tajemnica ;))). Zapewne zaintrygował Was temat posta? Czekolada na "diecie"? Tak to możliwe ;). Wszystkim czekolada kojarzy się z prostokątem, smacznymi dodatkami..orzechy, ciasteczka, "owoce", drażetki, żelki..piękny odcień brązu..ale zazwyczaj to smaczna, NIEZDROWA przekąska (choć nie zaprzeczam, że czasem warto zgrzeszyć ;) ), dziś troszkę inna w 100% zdrowa jej wersja..


Co będzie nam potrzebne?
Jogurt naturalny i...cokolwiek sobie zamarzycie! Ja użyłam migdałów, kokosa, sezamu i suszonej żurawiny (dodaje pysznej słodkości!), możecie tak samo dodać rodzynek, na pewno możecie sobie pozwolić na pokruszone ciasteczka owsiane, kilka sztuk żelek czy owoce ;).

Do formy wyłożonej folią aluminiową wylewamy jogurt, wsypujemy wszystkie składniki (nie mieszamy!) wkładamy do zamrażalki na kilka godzin ;). GOTOWE!

Koniecznie dajcie znać jak Wam wyszło ;).

Teraz podzielę się z Wami fotkami i wrażeniami po Debeściakach ;). Debeściaki co roku od 4 lat są organizowane w naszej szkole pod koniec roku szkolnego..uroczysta gala z wręczaniem nagród dla zasłużonych uczniów :), często z BARDZO ZABAWNYMI podtekstami, aktorami w postaci uczniów i ciekawych "kulisów powstawania" :D..W tym roku miałam zaszczyt uczestniczyć w nich..codzienne próby przez ostatni miesiąc były dość męczące, ale uwierzcie - opłacało się ;)

Gosia była moim najlepszym kompanem 0:) Uprzedzam wasze myśli - nasze role wymagały takiego wyglądu ;D


Cudownie Wam dziękuję za cudne przeżycia :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zbiórka dla Walentyny się już SKOŃCZYŁA! Pięknie dziękujemy za dary ;), a tymczasem..u nas w domku, aż roi się od MAŁYCH KRASNOLUDKÓW! Milk, Oreo, Klara..wczoraj pojechała do nowego domciu ;). NIESTETY kociaki rodzą się teraz NON STOP! Jutro przyjeżdząją do nas kolejne dwa maluchy..jeżeli chcielibyście weprzeć mnie, moją mamę, a przede wszystkim nasze KOCIAKI prosimy o wpłaty i dary, na SIE POMAGA pod tym linkiem: https://www.siepomaga.pl/r/cats lub na pasku obok ;) klik i pomagasz! Kocie (NIE)szczęścia proszą o pomoc!


Dziękuję iii cmok! Miłych wakacji!

2 komentarze:

  1. fajny przepis :D na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada nie jest wcale tak niezdrowa jak się wydaję. :D Chyba, że mówimy o tej koszmarnej podróbie jaką jest biała "czekolada". ;)
    Przepis jest na tyle prosty, że wypróbuję go. :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!