piątek, 15 maja 2015

Relacja z wycieczki ~ wakacje z Instaxem :)

Cześć i czołem! Za parę chwil lot do Londynu na komunię, a ja posta wstawiam..no nieźle :D. Ta Zielona Szkoła był duuużo lepsza niż zeszłoroczna - jednak morze to morze ;). Plaża nocą, plaża o wschodzi i zachodzi słońca + Kołobrzeg..cudownie! Byłyśmy w siódemka w pokoju i było zabawnie, szczerze, miło..oby do następnego roku! Zapewne ciekawi Was czy wzięłam Instaxa? No jasne, że tak! Na dodatek wybombałam całe 20 kliszy. Zapraszam:


Co się dzieje, gdy dwie przyjaciółki dobiorą się do aparatu? To!


 31 pizz, każda po 45 cm! Mistrze..Plaża nocą z gitarą? Czemu nie!! Ognisko, onesie, Dominika...


Gosia, zachód słońca, aquapark <3


 
I UWAGA UWAGA! Mistrze prześwietlenia! :'D


A teraz "trochę" zdjęć z telefonu..





























Było cudnie :), lecę, bo się spóóóóźnię! Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Ale super, fajnie, że tak pozytywnie spędziłaś czas, zazdroszczę!
    Świetne zdjęcia;)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. A te stroje Myszek Mini to co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piżamki ;) popularne onesie

      Usuń
    2. Szczerze? To masakra spać w takim worku. Zagrzać się można. I w dodatku wygladają jak śpiochy dla niemowlaka w rozmiarze dla doroslego.

      Usuń
    3. Miałeś kiedyś taką piżamkę na sobie? Każdy ma do wyboru to co nosi, bo kto ktomu zabroni :D

      Usuń
  3. Udane wakacje i masa wspomnień gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!