czwartek, 7 maja 2015

Przepis na: Zdrowe ciasteczka imibrowo-gryczane :)

Witajcie! Tak się cieszę, jutro wycieczka, a dziś DOMINIKA śpi u mnie :), będzie się działo-o-o-o! Oby ładna pogoda nam dopisała ;). Jako, że na wycieczkę najczęściej zabiera się coś słodkiego na drogę, zrobiłam świetną alternatywę do podchrupywania czegoś ;), zapraszam.


Będą nam potrzebne:

- 1 szklanka mąki gryczanej
- 3-4 łyżki miodu (do smaku)
- 1 jajko
- łyżeczka imbiru w proszku
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżki masła

No to robimy!

Zagniatamy wszystkie składniki, uformujemy kulę i wrzucamy na godzinę do lodówki. Wyjmujemy, rozwałkujemy ciasto na ok. 0,5 cm (ciasteczka trochę urosną!) wykrawamy. Pieczemy w 180*C przez 10-12 minut :). Ja ciacha trochę przetrzymałam i żałuję, bo nie są miękkie, tylko chrupiące :). Po wyjęciu z piekarnika polewamy miodem ;). SMACZNEGO!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prosimy o pomoc :(, Kiedyś pisałam tu o Walentynie..Małej się pogorszyło i nie wiadomo co jej jest..Potrzebne są duże pieniądze, a Ania (jej tymczasowa właścicielka) wszystko wydaje na kociaki..Na tej stronie możecie zasilić skarbonkę..każda złotówka się liczy!

Link do wpłaty/więcej informacji: >KLIKNIJ I POMÓŻ<

Link do wydarzenia na FB: >KLIK<


Walentynie grożą choroby..proszę, podaj dalej :). Dziękujemy!

SIEPOMAGA! Razem mamy wielką moc!

P.S. Jak widzicie na pasku bocznym umieściłam aplikację, która umożliwia Wam w każdej chwili pomoc :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł, super zamiennik zamiast czekoladowych batonów:)
    Życzę udanej wycieczki:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis, może wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!