sobota, 2 maja 2015

Be fit - owocowy koktajl + wyniki rozdania :)

Witajcie :), jestem przeziębiona, dobrze, że jest jeszcze parę dni wolnego, a później wycieczka :)! Właśnie przed chwilą zrobiłam pyyycha koktajl z malin, truskawek i kiwi :), nie wytrzymałam i jednak kupiłam te hiszpańskie owocki! Czekam na polskie ;)


Składniki:
- 125g malin
- 500g trukawek
- 2 sztuki kiwi
- 180g jogurtu naturlanego (dobrze schłodzonego)
- ok. 300ml mleka
- miód
- kostki lodu

1. Rozdrabniamy kostki lodu w mikserze (tryb pulsujący)


2. Płuczemy/obieramy owoce, mieszamy wraz z jogurtem, mlekiem i miodem. Miksujemy :)


GOTOWE! Hope U enjoy ;)


A teraz - pewnie długo wyczekiwane wyniki rozdania :), które (po losowaniu) wygrywa:
silentmove111

Proszę zwyciężczynię o kontakt (truemess@o2.pl) do 5 maja, inaczej nagroda przechodzi na kogoś innego :) :). Bardzo dziękuję Wam z zabawę :), koniecznie dajcie znać jak Wam wyszedł koktajl! Buziaki!

P.S. Dziś Jarek założył nam siatki na okna - ulga na lato dla nas i kotów ;).

10 komentarzy:

  1. Koktajl super, chyba w poniedziałek skoczę do sklepu i sama zrobię:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :), bomba witaminowa!

      Usuń
  2. Koktajl zapowiada się smakowicie, muszę sama zrobić :)
    Gratulacje dla zwyciescy rozadnia :*
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu majowego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże, nie wierze! :D <3
    zaraz pisze e-mail! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznie wygląda ten koktajl!
    Sama musze spróbować! Gratuluję wygranej!:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sobie ostatnio zrobiłam takie pycha smoothie! :D Przepis wykorzystam na pewno. c:
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny i zdrowy koktajl, czego chcieć wiecej :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!