sobota, 23 maja 2015

Be fit - cz.2 :)

Witajcie! Od ostatniego posta minęło AŻ 8 dni! Wycieczki, nauka, PIES..zajmują mnóstwo czasu, z podkreśleniem na naukę!!! Jest koniec roku szkolnego, a dopiero teraz jest masakra! Nagle nauczycielom brakuje ocen :D..wycieczka nad morze, komunia w Anglii (było świetnie! Jeśli śledzicie FB i Instagrama, z pewnością wiecie ;)). Obiecałam, że pojawi się druga część postu z MOIMI OSOBISTYMI radami jak mieć piękne ciało na lato :), zapraszam!

6. Żeby schudnąć musisz jeść!

Głodówka nie jest rozwiązaniem - może to wręcz zrobić odwrotne efekty..Szczupłe ciało jest piękne, wychudzone - nie! Jeśli będziesz jeść zdrowo/często/racjonalnie osiągniesz piękne efekty ;). Bo posiłku dostarczasz organizmowi energię, którą potrzebuje zwłaszcza w wysiłku fizycznym ;)

http://cf.foodista.com/content/fp/ua872brobtlfo4nb.jpg

7. Kawie, słodyczom, używkom mówimy nie!

I choć nie mogę się wyrażać na temat papierosów/alkoholu (bo nie zażywam), przewinęło mi się parę tekstów przed oczami na ich temat - z pewnością nie pomogą Ci schudnąć! Kawa wypłukuje wodę z organizmu - alternatywa? Kolorowa herbata! Jeżeli naprawdę nie możesz bez niej żyć, ogranicz ilość cukru, z dwóch na jedną płaską łyżeczkę BRĄZOWEGO cukru :). Słodycze - haha! Jasne, że z dnia na dzień nie uda Ci się przestać je jeść, też tak miałam! Przestałam je jeść na jakiś czas, jeżeli miałam na coś ochotę upiekłam coś dobrego (o tym za chwilkę), a teraz? Nie są mi potrzebne do szczęścia!


8. Jesteś głodna/y między posiłkami?

Nie myśl o tym! Zajmij się czymś, wyjdź z przyjaciółmi, jeżeli NAPRAWDĘ głód Ci doskwiera zjedz owoc - jabłko, mandarynkę, truskawki..sezon właśnie się zaczął ;)


9. Jeśli masz problemy - zgłoś się do lekarza!

Ból kręgosłupa? Zmęczenie? Bez lekarza niestety się nie obejdzie..przed rozpoczęciem ćwiczeń, z którymi możesz mieć problem - zgłoś się do specjalisty :), a jeśli schudłaś już warto się przebadać czy, aby nic Ci nie jest ;), ja właśnie - idę na badanie krwi za kilka dni :).


10. Kilka sprawdzonych (niektóre nawet moje) przepisów, na alternatywę słodyczy :)!

Muffinki owsiane - >KLIK<
Koktajl owocowy - >KLIK<
Ciasteczka owsiane (mniaaaaam!!!) - >KILK<
Imbirowe ciacha - >KLIK<

Bardzo polecam też ciasta i inne różne cuda z kaszy jaglanej! Sprawdźcie - warto ;).

Życzę Wam powodzenia! Buziaki!

P.S. W tej chwili tuli się do mnie kochany Odi - wczoraj go odebraliśmy wraz z jego siostrzyczką - Abi, która pojechała do Dominiki :)






1 komentarz:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!