wtorek, 7 kwietnia 2015

Wielkanocny outfit :)

Heeej! Najedzeni, napici, rozleniwieni? Oj, ja tak :p. Jutro szkoła...chcę Wam się? Bo mi niezbyt. Tę Wielkanoc uważam za absolutnie udaną, w niedzielę najpierw zjedliśmy śniadanie na działce, później pojechaliśmy do rodziny na wieś. A tam malutka Sonia! Sczeniaczek - mieszaniec Beagle'a i Spaniela :). Taka maleńka urocza istota. Jak mi się marzy pies! I wiecie co? W tej sprawie jest postęp! Wracając do tematu posta: na działce wraz z Moniką się "odstrzeliłyśmy" i spontanicznie zrobiłyśmy sobie mini sesję (telefonem :p), podobają mi się te zdjęcia :)





Kurteczka - Reserved
Buty - Primark
Sukienka - bez metki, kupiona parę tygodni temu na "Babim Targu" za 15zł!

Przez chwilę nawet słoneczko dopisało ;). Uwielbiam nosić sukienki i spódniczki, więc i tym razem sobie nie odpuściłam ;). Narobiłam Soni tyle zdjęć, że aż głupio byłoby ich nie wrzucić :)


Jak spędziliście święta? Dostaliście coś prócz słodyczy? Życzę Wam, żeby te 3 dni nauki minęły w miarę szybko i gładko :). Buziak!

3 komentarze:

  1. Śliczna sukienka i buty i mega słodki piesek *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka świetna i jeszcze jak Ci się udało ją dorwać za taką cenę gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! I ta sukienka.. Zazdroszczę takiej ceny ;)

    Pozdrawiam Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!