niedziela, 8 marca 2015

Nasze włosy..Tangle Teezer Salon Elite oraz Gumki Invisibobble

Cześć :)! Gotowi na nowy tydzień szkoły? Ja nie! Chcę już wakacje..ciepło, miło i wstawanie nie wcześniej niż o 9! Pragnę tego :D. Dziś mam trochę do zrobienia (nie dziś - codziennie!), więc nie przedłużając..Chciałabym przedstawić Wam MOJĄ opinię na temat ostatnio dość popularnych akcesoriach do włosów..


Numer 1, Szczotka Tangle Teezer (wersja Salon Elite) akurat ja mam kolor Sweet Peppermint. Szczotka jest naprawdę super dodatkiem do naszych akcesoriów. Dodatkiem, bo nie mam zamiaru rezygnować ze zwykłej szczotki (przynajmniej na razie ;))..TT nie ciągnie włosów i nie wyrywa ich w takiej ilości jak szczotki zwykłe. Jej małą wadą jest fakt, że CZASEM puszy (moje) włosy (przeważnie końcówki), aczkolwiek znam osoby, które nie mają z tym problemu. Te zdjęcia zrobiłam od razu, kiedy paczka do mnie przyjechała:







Numer 2, Gumki InvisiBobble - gumki świetne i rewolucyjne! Nie wyrywają włosów i wystarczy zawiązać ją na dwa razy i jest OK. Uwierzcie, u mnie na koka trzeba się postarać, a dzięki tym gumkom nic nie musiałam poprawiać przez wiele godzin :). Ich kolor to Marine Dream. Jedyny minus? Po jakimś czasie się odrobinę rozciąga, ale wystarczy wtedy troszkę mocniej ją zawiązać ;)



A tu na moich włosach ;), wybaczcie jakość...


Uważajcie na podróbki ;), zakupiłam szczotkę za 35zł, a gumki za 12zł
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dostałyście już kwiatki? Ja owszem, od dziadka :)



Jakie są Wasze opinie na temat tych akcesoriów? Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzu!
Do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Świetny post, uwielbiam czytać o akcesoriach do włosów. Niestety jeszcze nie miałam ani tej szczotki ani gumek, ale zamierzam kupić :) Masz genialny nagłówek bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba ;-), dziękuję i życzę powodzenia przy stosowaniu szczotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I gumki i szczotka mają boskie żywe kolory. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się kolory akcesoriów, takie wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka jest cała z plastiku?
    Gumka wygląda jak kawałek kabla telefonicznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczotka jest z plastiku, ale jest stworzona tak, aby nie szarpała włosów :). Ja nawet mówię czasem na te gumki kabel :p :D

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!