czwartek, 19 marca 2015

Ja w dzieciństwie?

Cześć! Taaak wiem, spóźniłam się z tym postem, ten tydzień był jednym z tych w roku szkolnym, których szczególnie nie lubię :p!!!!! Ostatnio chodzi mi po głowie chęć napisania TU czegoś więcej o mnie, moim otoczeniu..w końcu skoro czytacie tego bloga, to powinniście dobrze znać jego autorkę :), przecież z zakładki obok - O MNIE nie dowiecie się wszystkiego :D. Post będzie długi...radze przygotować sobie kakałko, herbatkę (zieloną najlepiej!) lub co tam tylko chcecie :).

1. W środku jestem MAŁYM dzieckiem, które kocha Disney'a, lubi się wygłupiać, śpiewać dla zabawy..tak naprawdę to tylko na lekcjach jestem bardziej poważna..nie do końca, ale bardziej ;). Po szkole lubię włączyć sobie fragmenty filmów Disney'a i zacząć do nich po prostu DYLAĆ jak świr :))))! Jestem zbyt dziecinna na chłopaka i jakieś wielkie życiowe problemy. I choć czasem chciałabym mieć te 17-18 lat, to cieszę się chwilą i tym, że mogę szaleć :D!

2. Maaarzę o psie! (Mamo, czytasz to?), kocham wszystkie zwierzaki...Razem z mamą jesteśmy wolontariuszkami w fundacji Animalia i prowadzimy dom tymczasowy - przygarniamy koty chore, zdrowe, małe, duże do domu, leczymy, a następnie wyadoptujemy je :)...dotychczas były to tylko kociaki, nasz Leoś ma 3 latka i przeważnie dogaduje się ze wszystkimi :). Wiem, że pies to duża odpowiedzialność i nie będzie nam łatwo..koty i piesek, ale myślę, że jestem już gotowa :)..przygotowywałam się na to tak naprawdę odkąd pamiętam!

3. Całą podstawówkę miałam dobre oceny, średnie..wiadomo przyszło gimnazjum i zrobiło się ciut trudniej...w zeszłym roku zabrakło mi odrobinę do paska..kiedyś zawsze się stresowałam na sprawdziany, kartkówki, a dziś biorę oceny z większym dystansem, bo wiem co umiem :)!

4. Jeszcze nie wiem co chcę w życiu robić. Ba! Nawet nie wiem czy wybrać liceum/technikum/zawodówkę, a co dopiero profil...W czym jestem dobra? Co lubię robić? Tzn. nie - inaczej, wiem co chciałabym robić, ale brakuje mi do tego odwagi, pewności siebie...i prawda jest taka, że boję się powiedzieć to na głos, tak na serio.

5. Tak zagłębiając się bardziej: jestem dość nieśmiała, niepewna siebie? Przy przyjaciołach jestem sobą, ale jak mam wyjść i zaśpiewać, powiedzieć, spotkać się z kimś (chociaż to idzie mi coraz lepiej) to wychodzi cienko, głos się trzęsie :D, znacie to? Próbuję to zwalczać ;), czekam na jakiś piękny moment..

6. Boję się ciemności! Chyba jak 80% społeczeństwa :D, robaczki, pająąąąki! I wszystkie takie wiecie...to nie dla mnie!

7. Zakładając bloga nie brałam tego, aż tak bardzo na serio jak teraz..chciałam tu wystawiać swoje prace (eh jak ja patrze na te z pierwszych postów :D) i nawet nie wiecie jak bardzo się cieszyłam, kiedy był pierwszy obserwator! To było super uczucie :)..jeśli dalej zastanawiacie się nad założeniem bloga: nie bójcie się! Nie musicie mieć nie wiadomo jakiego sprzętu, domu z basenem...

8. Moją przyjaciółką jest DOMINIKA, tak w zasadzie to kumplujemy się we 4 - Nisia, Ada, Wika i ja :)...Lubię kiedy między nami nie ma barier - bo w końcu co to za przyjaciel, przy którym czujesz się nieswojo? Możemy na siebie liczyć, pogadać :), życzę wszystkim takich przyjaciół!

9. Mamo, tato i ja! Mój tata od kilkunastu lat mieszka w Londynie, niegdyś i ja z mamą mieszkałyśmy przez 4 lata! Dużo podróżujemy: Anglia, Czechy, Szkocja, Hiszpania, Włochy, Francja..i chyba nawet zatrzymałam się kiedyś w Niemczech na siusiu - gdy przejeżdżaliśmy ;D.

10. No i styl! Kocham nosić spódniczki, sukienki i wszystko co zwiewne! Takie letnie rzeczy są niesamowicie wygodne i śliczne! Lubię buty na lekkim obcasie (nie mówię tu absolutnie o szpilkach! Chodzi o jakiś koturn, czy coś...), ale preferuję balerinki, trampki, półbuty ;). Makijaż? Nie wiem czy to można nazwać makijażem..Przeważnie się nie maluję (lubię czasem potrzeć sobie oko, twarz, a to raczej temu nie sprzyja), ale kiedy mam czas, może w weekend, czasem nawet do szkoły wytuszuję sobie rzęsy, nałożę cień..ale w domu przed lustrem mogę stać godzinami i wymyślać różne makijaże! Hehe: no chyba że mam pryszcza to nałożę korektor ;D.

Ostatnio odkopałam kilka moich zdjęć z małego dzieciństwa :)


 (Piesek nie był mój ;))



 A to jest zdjęcie sprzed 2 tygodni..wygłupiałam się z mamą :D


W domu - nieuczesana, luźne ciuchy! To jest najlepsze!

A jacy Wy jesteście :)? Macie jakieś miłe wspomnienia z dzieciństwa?

Miłego wieczoru!


2 komentarze:

  1. Dziękuję :), każde dziecko jest słodkie wiec to nic dziwnego :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!