sobota, 21 lutego 2015

New hairstyle!

Hey :), jak ferie? Jutro wyjeżdżam, ahh Roma :D! Wczoraj byłam u fryzjera, ścięłam włosy i je jeszcze bardziej rozjaśniłam ;), na Facebook'u dodałam zdjęcie rozmazane, bo chciałam, żebyście je tu zobaczyli (marketing? Heloł! Od kiedy :))..hope U enjoy ;)


Skończyłam tak :), ohh podoba mi się - i to jak! - włosy są jaśniejsze niż TUUU, ale wczoraj wieczorem tak przy świetle to nie wyszło :p.. dodam jeszcze trochę zdjęc więc śledźcie >TU<


Tak wyglądałam wcześniej, o dziwo nie mam żadnego zdjęcia, które przedstawia faktyczny wygląd moich włosów :p.



- Stwierdzam, że muszę się do zdjęć więcej uśmiechać :)))))

Następny post pojawi się najprawdopodobniej w piątek ..zrobię wtedy post o wyjeździe, a już następne też mam zaplanowane ;)..Do napisania! Miłego wieczoru!

P.S. Czy któraś z Was nawiązywała kiedyś współpracę z jakąś firmą/marką? Chodzi mi głównie o pisanie o czymś na blogu :).

P.S.2 Fryzurę mam dzięki Natalii i Domanowi, zapraszam na jej stronę na FB >TU<  ;)!
Adres: ul. Kanałowa 15, Poznań

6 komentarzy:

  1. Ferie, ehh u mnie dawno się skończyły :''( a fryzura bardzo fajna, na pierwszym zdjęciu wyglądasz cudownie! Zresztą na wszystkich ładnie wyszłaś :D i piękna jesteś ♥

    Pozdrawiam ciepło Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura piękna *.* Przypomina mi Violette z 2 sezonu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uznaje to za komplement, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tych włosach!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już więcej nie rozjaśniam, teraz jest tak jak chciałam :)

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!