środa, 18 lutego 2015

Drugi początek :) Nowy wygląd...

Hej! Dużo się zmieniło co? Nowy wygląd - wszystkiego :D! Mam nadzieję, że taki blog, również Wam się spodoba :), jeśli śledzicie FB strony to pewnie wiece, że wyprzedaje półfabrykaty ;), zostawiłam sobie trochę, żeby robić naszyjniki i bransoletki raz po raz :). Jest nowe logo, nowy nagłówek, na Facebook'u dużo się dzieje ;). Jeśli jesteście ciekawi wszystkiego to >KLIK< !

W niedziele nocą wylatuję do Rzymu <3! Jak ja się nie mogę doczekać! Kupiłam sobie na tę okazję aparacik Instax Mini 8 i już czuję, że to mój nowy najlepszy przyjaciel :D.


Myślę, że po powrocie z Włoch chętnie napiszę o nim więcej :).

Od dziś posty będą pojawiać się co najmniej raz w tygodniu :), ale pamiętajcie, że na Facebook'u jestem aktywna prawie codziennie :). Wczoraj zrobiłam porządek w swojej komodzie gdzie były wszystkie półfabrykaty..teraz one zajmują jedną szufladę ;)





Co myślicie o tych zmianach :)? Buziaki..

11 komentarzy:

  1. Twój blog wygląda super! Miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd. :D Jaaaki porządek. ;o U mnie na długo by niestety nie wytrzymał. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super :D wygląd bardzo ładny, a na zawartość szuflady sie nie mogę napatrzeć :) wszystko takie pastelowe, aww ♥

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie teraz blog wygląda minimalistycznie, ale wszystko ze sobą współgra. Biżuteria w szufladach bardzo ładna, żeby tylko taki porządek dało się utrzymać przez dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze mi się uda :-D, dziękuję

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc to teraz mam o wiele lepszą ochotę do czytania, gdy tu tak biało ;)
    Ten aparacik jest świetny jednak chyba nie przydałby mi się na dłuższą metę... :P
    Szkoda, że ja nie mam takiego porządku :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!