sobota, 28 lutego 2015

Byłam w Rzymie!

Ciao :)! Jeśli śledzicie FB to z pewnością wiecie, że wczoraj wróciłam z mojej czterodniowej podróży z Włoch, a dokładniej Rzymu ;). Na Instagramie ukazało się pełno zdjęć z wyjazdu, ale była to dopiero namiastka tego jak tam było! Zacznijmy od początku..Pokój był bardzo duży, podobało mi się. Co do miasta: Jest przepiękne! Widać, że to typowo turystyczne miejsce, na ulicach stoją straganiki, a co drugi sklep jest z pamiątkami, było pełno handlarzy, którzy stali na ulicach i proponowali produkty :P, czasem nawet tak się uwzięli, że chodzili za turystami :D! Pogoda była okay :) - padało parę razy, ale wieczorkiem. Rzym - miasto z jakże ciekawą historią :)! Najbardziej spodobało mi się Koloseum i starożytne miasto ;), gdy weszłam do środka i wyobraziłam sobie fakt, że kilka tysięcy lat temu działo się tam tyle! WOW :). Klatki, z których wypuszczano zwierzęta..nie macie czasem myśli, że tu gdzie stoicie kiedyś mogło dziać się coś WIELKIEGO? Lubie historię i interesuje mnie to..Te zdjęcia to oczywiście nie wszystko, bo wygrywałoby mi się to godzinami :D.



 

























Zdjęcia robione Iphone 4s ;), nie brałam aparatu cyfrowego, ani lustrzanki, bo miałam Instaxa, zobaczcie co wyczarował :).






Kupiłam od jednego pana tzw. "selfie holder", no wiecie taki kijaszek rozsuwany z guziczkiem, dzięki, któremu robimy sobie zdjęcie z większej odległości ;), jest to też plus dla niższych osób ;D - były drzewa wiśni, do których nie dosięgałam no to sobie rozsunęłam i poszłoo! To jest to:


Jak Wam się podoba Rzym ze zdjęć? Może byliście, lub macie zamiar się tam wybrać :)? Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu ;).
KONKURS! Już niedługo na Fb :)

Do napisania!

P.S. Widzieliście nowe logo? Jak Wam się podoba?








7 komentarzy:

  1. Super wycieczka :)
    Podoba mi się zdjęcie tego kolorowego roweru i ten kij do zdjęć fajny :)
    Pozdrawiam Serdecznie oraz zapraszam na kreatywny konkurs ze świetną nagrodą :) Lesia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu. :D
    A ten kijek to niezbędna rzecz. Też muszę sobie kupić. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia pięknie wyszły, a ten kij to głupota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia :) Super wygląda ten rower, a czym on jest oblepiony? A taki kijaszek przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia! :) I ten rowerek... zdecydowanie skradł moje serce. <3

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, rower był oklejony końcówkami od nadmuchanych balonów :), sztuka, nie?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!