wtorek, 6 stycznia 2015

Prezenty i SUPER MEGA ważna INFORMACJA

Święta, święta i po świętach..a co za nimi idzie - nowy rok. Ojej..jestem pozytywnie nastawiona o zmian, może nie na tyle zmian, ale nowości :), mam Wam do przekazania ważną informacje, ale to za chwilkę ;), chciałabym pokazać co dostałam na święta..to nie wszystko, bo większość już schowałam..zapraszam





Dostałam słodyczeee, ale już zjedzone :D, kilka bluzek i biżuterię :), z chęcią pokażę Wam stylizacje z nimi na Facebook'u ;), taki odlotowy bukiecik od taty dostałam na moje urodzinki :):



Po tylu zdjęciach nadszedł czas na to...PROSZĘ PRZECZYTAJCIE :)!

Trudno mi ubrać słowa..bo to wszystko jest pozytywne, w żaden sposób na to nie wpływa smutek lub coś takiego, piszę to z uśmiechem :). Jak zauważyliście, ostatnio posty na blogu są trochę "roztrzepane", a nie chcę żeby tak było..niedawno pisałam o tym, że do modeliny rzadko już zasiadam, bo nie mam czasu, lub chęci. Chciałam zacząć szyć, tylko póki co nie mam maszyny, ani środków na nią, sens w tym, że ostatnio mnie trochę poniosło szaleństwo zakupów :D. ZMIERZAJĄC...Na razie posty nie będą się TU pojawiać, pewnie to przeniesie za sobą konsekwencję, cały czas będę pisać na FB na bloga chodzę codziennie - to się nie zmieni, napiszę kiedy tylko dostanę pomysł :)! Może blog o MODZIE I URODZIE? Co Wy na to? Z chęcią przeczytam wszystkie Wasze komentarze, odpowiem na pytania, rady :).  Bloga cały czas będę ulepszać, zaaktualizuje informacje i takie tam :)

Mam nadzieję, że i tak zostaniecie ze mną i będziecie śledzić wszystko na FB:

>KLIK<
W serduszku mam dużo rzeczy, które chciałabym w przyszłości spełnić ;).
Do napisania :)
xoxo

P.S. Dziękuję za ponad 30,000 wyświetleń <3

11 komentarzy:

  1. fajne prezenty dostałaś :)
    a jeśli chodzi o ten blog, to myślę, że to świetny pomysł, ponieważ powinnaś czerpać przyjemność z tego co piszesz ;;)
    życzę powodzenia!
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, tez tak uważam :), byle jakie posty po prostu nie mają sensu, ale na pewno tu wrócę :), czy to bedzie za 2 tygodnie czy 2 miesiące :)

      Usuń
  2. Nie nie nie proszę tylko nie "moda i uroda" takich blogów jest za dużo ;-; ale to jest Twój wybor. Fajnie by było żeby ten blog byl po prostu o Twoich zainteresowaniach. Jeśli interesujesz sie moda - proszę bardzo, ale proszę nie pisz tylko o tym :) jest bardzo dużo różnych technik do tworzenia, jeśli nie masz ochoty na modelinę, zawsze zostaje malowanie, scrapbooking, decoupage, quilling, robienie bransoletek, kartek okolicznościowych... A to tylko mala część :) jeśli nie masz maszyny - trudno! Na początek mozesz szyć Male rzeczy ręcznie! Np jakieś breloczki zwierzaki ;-) ja mam tak samo - czesto dosięga mnie kryzys i jak nie mam ochotę na jedną technikę to zajmuję sie drugą! Proszę pomyśl o tym i pod żadnym pozorem nie rezygnuj z tworzenia!

    Pozdrawiam serdecznie ~ Dacia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :), nie byłabym w stanie żyć bez tworzenia :), myśle tylko jaką technikę wybrać ;)

      Usuń
    2. Polecam scrapbooking, sama od niedawna się tym zajmuję i bardzo mi się to podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne prezenty dostałaś. Wypaśnie. :D
    Cóż, zasada jest taka, że jeśli tego modowo-urodowego bloga będziesz prowadzić z sercem i mnóstwem pomysłów to zawsze chętnie będę zaglądać, bo ostatnio wyglęgło się takich blogów z nastawieniem na dostawanie darmówek niż na prowadzenie z serca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam :), jakikolwiek blog powinien być prowadzony z sercem :), czy to blog o życiu czy makijażu

      Usuń
  4. Hej, bardzo się cieszę, że chcesz się rozwijać i że wybierasz nowy kierunek, bo kto wie - może to będzie większa pasja, prawda? Pamiętaj, że będziemy Ciebie wspierać i dopingować :3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie sądzę, że to dobry pomysł o modzie i urodzie, bo takich blogów jest mnóstwo. Po pierwsze to ty musisz mieć przyjemność z pisania i nie powinnaś pytać czytelników co jest lepsze. Bo jeżeli oni są z tobą, bo są a nie dlatego, że ciekawie piszesz itd, to tak nie powinno być. Na siłe podlizywanie się czytelnikom nie jest dobre, bo w pewnym momencie stracisz przyjemność z pisania, a tak nie powinno być. Musisz sama się zastanowić o czym chcesz pisać, co jeszcze chcesz, co byś mogła przekazać czytelnikom, ale nic na siłę.

    P.S. mam takie słuchawki tyle, ze brązowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;), nie sądzę żebym podlizywała się czytelnikom (póki co przyjemniej) tak, to ja musze wiedzieć o czym chce pisać, ale chcę spytać czytelników (choćby z ciekawości), prosić o rady. :)

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!