czwartek, 11 grudnia 2014

Pain au chocolate :)

Hej hej :), późno się zrobiło, ale ten i przyszły tydzień jest tragiczny...codziennie coś do roboty :(, w poniedziałek mam dwa konkursy, sprawdziany, wierszyk i będę śnieżynką św. Mikołaja :D. Brak mi słów...Przedwczoraj wieczorkiem zrobiłam pain au chocolate - czyli najzwyklejsze w świecie ciasto francuskie z czekoladą :).


Składniki - bardzo proste:

1 porcja gotowego ciasta francuskiego (500 g)
200 g czekolady (mleczna + gorzka)
1 rozmącone żółtko do posmarowania ciastek

Przepis:

Podziel ciasto francuskie na prostokąty (wyszło mi 6 sztuk). Ułóż po kilka kostek czekolady na ciasto i zwiń w rulonik :). Wstaw do nagrzanego piekarnika na 210*C na 15-18 minut :).

Jeśli macie pytania zadajcie je w komentarzu :)! Wybaczcie mi za zdjęcia, ale zrobiłam je w ciemnościach :D, obiecuję, że to pierwszy i ostatni raz :D!


Miłej przekąski :),
Julia

1 komentarz:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!