poniedziałek, 10 listopada 2014

Serduszko z polewą :)

Cześć :), jak tam Wam mija długi weekend :)? U mnie sobota i niedziela była zajęta, byłam z fundacją na wystawie na arenie :), jestem zmęczona, ale było warto :D! Wiecie co? Od soboty maluje twarze :), Alinka mnie nauczyła, takie coś jest naprawdę fajne :)....Te kolczyki zrobiłam dzisiaj, na specjalne zamówienie mojej koleżanki, dla jej mamy :), zobaczcie:




Co o nich sądzicie :)? Lubicie takie drobnostki? Moje pierwsze dwie namalowane twarze, model - Monika :D:

Macie jakieś pomysły na następne posty :)? Chcę, żebyśmy razem tworzyli tego bloga, bo w końcu gdyby nie Wy, nie byłoby mnie tu ;). Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Julia

4 komentarze:

  1. Śliczne ciasteczka. :D
    Całkiem niezłe mejkapy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocze ^^ No a makijaż też niczego sobie, a malujesz tak już jako praca, czy po prostu dopiero się uczysz? Zawsze kojarzę że np. takie małe szkraby to cieszą się z pomalowanych twarzyczek jak szalone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :), razem z fundacją kiedy jeździmy na jakies wystawy to malujemy buźki i pieniądze idą na nasze zwierzaki :), myśle ze jesli ktos z rodziny/znajomych poprosi to tez przyjdę :)

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!