sobota, 22 listopada 2014

Czekoladowo :)

Witajcie! Jak Wam mija sobota (pewnie otrzymam pełno odpowiedzi :D) ? U mnie dobrze, ale od środy nie byłam w szkole - pierwsze przeziębienie mnie dopadło, więc czeka mnie sporo nauki :/.Ostatnio po mojej głowie chodzą pewne myśli o blogu..o jego zmianie, ale tym razem to już nie będzie wygląd...Wczoraj upiekłam murzynka z wiórkami kokosowymi, co nadało mu super smaku :)





Przepis pochodzi z bloga Bajkorada: >KLIK< Uwaga! Przepis zmodyfikowałam co do ilości składników i co najważniejsze DODAŁAM WIÓRKI KOKOSOWE:

300 g  + 90 g (na polewę) masła/margaryny
2-2,5 szklanki cukru (zależy jak słodko lubicie)
10-12 łyżek kakao
3/4 (trzy czwarte) szklanki wody
8 jajek
3 szklanki mąki
5 łyżeczek proszku do pieczenia
3 tabliczki czekolady (300g) Powiem Wam, że możecie sobie nawet podjeść 1-2 rządki ;)
Wiórki kokosowe - według uznania (ja dałam jakieś 100 g) 

Kiedy ciasto już się upiecze zostawcie je jeszcze przez jakiś czas w wyłączonym piekarniku, a kiedy wyjmiecie przyjkryjcie szmatką, żeby nie opadło ;). Ciasto wychodzi pulchne i wilgotne! Pychota :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 Więc..co do tych zmian: czy dalej odwiedzalibyście bloga gdyby jego głowną tematyką była fotografia, wypieki? Prawda jest taka, że modelinowanie nie sprawia mi już takiej frajdy jak kiedyś, co nie zmienia faktu, że lubię sobie czasem posiedzieć nad modeliną...Wiecie, że uwielbiam fotografię i pieczenie :), rozważam też zabranie się za coś innego z kategorii rękodzieła..nie chcę usuwać bloga - oj nie! Nie mogłabym spać po nocach! To są dopiero myśli, ale jesteście dla mnie ważni i chcę znać wasze zdanie! W głowie mam pełno pomysłów na kolczyki, naszyjniki i inne, ale jakoś nie mogę się za to zabrać..

Mam nadzieję, że przepis się podoba :).
Buziaki,
Julia :)

2 komentarze:

  1. mniam uwielbiam murzynki, a połączenie czekolady i kokosa jest nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pysznie wygląda, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!