niedziela, 16 listopada 2014

Ciasteczkowy z latającymi oczami :D

Witam, witam :)...weekend! Jak to słowo pięknie brzmi! Zero nauki...OK! Wróćmy do rzeczywistości, jutro sprawdziany trzeba się uczyć! Tak się tylko rozmarzyłam...W jakiej pogodzie gustujecie? Bo ja na pewno nie w takiej co teraz - brrrr, co nie zmienia faktu, że chcę mieć śnieg na Boże Narodzenie! Tak się nie mogę doczekać, a Wy? Byliście może na filmie "Miasto 44"? Jeśli nie - to idźcie bo WARTO! Kurcze, tyle emocji....tak mnie to ruszyło, że zamówiłam sobie też książkę, przyszła w piątek, przed mną 400 stron do przeczytania <3...Tymczasem: Ten potworek na pewno wszystkim już znany czekał kilka miesięcy, żeby wprawić mu te ruszające się paczadła:




Mam nadzieję, że Wam się podoba <3, ja lecę się uczyć na biologię.
Buziaki,
Julia

P.SSSS. Mój instagram :) >KLIK<


9 komentarzy:

  1. Na miasto 44 mialam się wybrać, ale tak mi jakoś zeszło i już u mnie w kinie nie leci:(
    Potworek jest uroczy:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszedł potwór. A co do tekstu pisanego, bardzo chaotyczny, piszesz o kilku rzeczach na raz i tekst jest mało spójny, postaraj sie to zmienić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziekuje za twoje spostrzeżenia, ale mój blog nie ma być czymś oficjalnym, pisze to tak jakbym chciała słownie przekazać cos czytelnikowi :), pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie o to chodzi, czy jest oficjalny czy nie. Chodziło mi o to, że w tym poście poruszasz kilka tematów, trochę to zagmatwane jak na tak krótki tekst. Pisz mniej chaotycznie i nie o wszystkim w jednej notce. Zwracaj uwagę na jakość notki, bo treść też jest ważna. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie sadze, żeby komentarze pod postem były dobrym miejscem na takie dyskusje, jesli masz ochotę możemy dyskutować na mailu :), zajrzyj sobie na poprzednie posty, nie polecam oceniać bloga po jednej notce...dziękuje za wszelkie uwagi, ale nie będę tu nic udawać i będę pisac tak jak mi serce i rozum dyktuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wygląda przeuroczo, już sobie wyobrażam jak słodko musi wyglądać jak mu się paczały ruszają :D Nie oglądałam miasta 44, może kiedyś się wybiorę, ale mogę Ci polecić film który też nieźle porusza, miłość w czasach wojny, bardzo mi się podobał - Zagubiony czas :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!