niedziela, 2 listopada 2014

A blue cupcake :)

Heeej :), wow! Już minęły dwa tygodnie od poprzedniego posta :o! Niestety do takiej częstotliwości co tydzień lub dwa musimy się wszyscy przyzwyczaić....brakuje mi tego lepienia - nie powiem ;), ale próbuję nadrabiać! Jutro w szkole do ok.17.30 (masakrycznie ciemno już jest o tej godzinie!), wczoraj zdałam sobie sprawę, że jeszcze tylko dwa miesiące do gwiazdki! Jak ten czas leci...rozpisałabym się bardziej, ale lekcje na mnie czekają....babeczka zrobiona kilka miesięcy temu :)





Ten naszyjnik kojarzy mi się z taką bajkową zimą :). Co myślicie o takiej słodkości na szyję?
Nie chcę, aby szkoła czy cokolwiek innego zadziałało negatywnie na prowadzenie bloga...tak więc, pytam się teraz Was, w końcu jesteście dla mnie najważniejsi ;) - co chcielibyście zobaczyć na tym blogu? Może coś nie związanego z biżuterią? Koniecznie dajcie znać :***

Julia

P.S. Mój Instagram :) >KLIK<


3 komentarze:

  1. Urocza babeczka! Mi mówisz o zajęciach w szkole w ciemnościach? Ja w czwartki o 21 wychodzę :>

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!