sobota, 4 października 2014

WE LOVE PIZZA!

Witam Was :)! Jak tam po miesiącu pracy? U mnie jak na razie dobrze ;), były chwile, że w klasie chorowało wieeele osób, a ja się trzymałam, na razie 100% frekfencja :D, czuję, że coś mnie łapie, obym się myliła...jutro jadę na mecz :), staram się znaleźć czas na lepienie, gdyby to było prostsze...staram się! To jest najważniejsze! Czy ktoś da mi natchnienie? Proszę :)! Znalazłam dzisiaj drugą pizzę, zrobiłam ją kilka miesięcy temu :D, po za tym, że "ciasto" wyszło ciut za grube chyba jest ok ;).




Co myślicie :)?
Pozdrawiam Was spod kocyka :*.

P.S. Chyba sobie pizzę zamówię :o, coś mnie kusi :D

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te maleństwa! Wyglądają smacznie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza wygląda bardzo smacznie.
    Co do natchnienia, ja zawsze znajduję go na stronie francuskiego bloga Parole de pate: http://paroledepate.canalblog.com/. Jest on pełny pomysłów i inspirujących zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za super źródło! Na pewno skorzystam :).

      Usuń
  3. Świetny wisiorek! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizza wygląda smacznie. :D No świetna!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!