sobota, 18 października 2014

Państwo piernik w wersji czekoladowej :)

Hej, hej :)! Jak Wam mija sobota? A właściwie o co ja pytam? Weekend zawsze jest super :D! Na poniedziałek trochę nauki, co nie znaczy, że nie uda mi się coś polepić ;). Ostatnio ulepiłam fajne, skromne kolczyki, oto państwo piernik, ale uwaga! Tym razem chocolate version ;)!



 Jeśli zaglądacie na funpage'a (KLIK) to pewnie wiecie, że piekę właśnie bułeczki z Nutellą i jeszcze dziś
pojawią się fotki :), co myślicie o takich kolczyykach :)?

Buziaki :),
Julia

7 komentarzy:

  1. Apetyczne. :)
    Zapraszam do mnie na candy: http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/10/dyniowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W czekoladowej wersji słodko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!