sobota, 20 września 2014

Mini zestaw "A" :)

Tak, tak ja jeszcze żyje :D, strasznie Was przepraszam za te pustki...nauka i brak pomysłów do lepienia dały dość duże znaki :(, aczkolwiek wczoraj wzięłam się na lepienie po 20 nagle dostałam weny! WOW! Kilka chwil temu wróciłam z palmiarnii z akcji adopcyjnej naszej Fundacji ;), wzięłam kilka słodkości i te typowo ulepione na logo Fundacji :), całe pieniądze zostaną przekazane na nasze fundacyjne zwierzaki :):









Co myślicie :)? Ahhh te zdjęcia :/. Zapraszam na stronę fundacji: >KLIK< , oraz na FB: >KLIK<

A tu kilka fotek z Palmiarni :):




  Łasuch:


Santi <3 <3 <3:


 Maluszki - Bona i Dio :):



Buziaki :),
Julia

2 komentarze:

  1. wow, super że bierzesz udział w takich akcjach. Ja ostatnio robiłam mini akcję na mojej działce, bo kotka się okociła, maluchy nie przetrwałyby zimy i póki co zabrałam dwa i znalazłam im domy, a niestety kolejne dwa z matką chyba będę musiała zabrać do schroniska - lepsze to niż śmierć. Santi i Dio wyglądają na najśmieszniejsze, zawsze podobały mi się kociaki z łatkami :D A póki co marzy mi się neva masquerade albo ragdoll :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie,że bierzesz udział w takich akcjach! Ja sama chciałam jeszcze nie dawno być wolontariuszką w schroniksu na zwierząt,ale niestety wymagane jest mieć co najmniej 16 lat,a mi niestety jeszcze tego roku brakuje,a szkoda,bo chętnie bym pomogła :/
    Śliczne zdjecia *o*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!