środa, 20 sierpnia 2014

Potworkowa babeczka :)

Jak się macie :)? Już niedługo koniec wakacji :'(, wakacji w 90% nieudanych :p...wygrało lenistwo :/ :D. Ogólnie wszystko super, ale, ani za dużo nie ulepiłam (bo niby weny nie było, a znając życie nagle wena przyjdzie kiedy szkoła!)....Chciałam iść na Termy w tę sobotę, ale tu się taka pogoda pogarsza...brak mi słów! Polakowi nie dogodzisz :D! Mam zamiar niedługo zrobić zakupy w KS, ale najpierw portfel musi się troszkę zapełnić ;p. Dłuuuuższy czas temu zrobiłam taką wtyczkę do gniazdka od słuchawek :)




A tu jak wygląda na telefonie :)))), wiem głupie miejsce na słuchawki, ale wygląda to lepiej niż na iPhone, bo tam to już wgl. na spodzie jest :p.



Co myślicie o takich ozdóbkach :)? Życzę Wam miłych wakacji! A przynajmniej ich reszty ;D!

Do napisania,
Julia

8 komentarzy:

  1. Szczerze? To jest najsłodsza rzecz wykonana z modeliny, jaką widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka :) Ja na szczęście mam wtyczkę na słuchawki na górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wygląda, chociaż miejsce na słuchawki totalnie odlotowe. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka jest slodziutka *.* A miejsce na słuchawki orginalne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z najcudniejszych potworków jakie widziałam! Boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczny potworek, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!