sobota, 2 sierpnia 2014

Letni goferek na rękę ;D

Witam Was :). Strasznie się cieszę, bo dziś robię nocowanko ^^ ! Na pewno wstawię jakieś zdjęcia po imprezie :))). Nie wiem czy zauważyliście, ale daaaaaaaawno temu nie wstawiłam zdjęć do 365 PROJECT, nie mam niestety czasu co dzień robić ładnego zdjęcia, a nie chcę wkładać tu byle czego :p, dlatego też zakłada 365 Project zmieni nazwę, w której będą zawarte interesujące zdjęcia :).....wracając do posta.....dziś miałam Wam pokazać projekt na zamówienie, ale się nie udało, więc wstawiam zdjęcie bransoletki, do której zawieszkę zrobiłam, ale sama bransoletka jest kupna ;), ale już niedługo mam zamiar TAKIE ROBIĆ!



Co o niej myślicie :)? Koniecznie dajcie znać! Macie może jakiś pomysł na tutorial?

Miłego weekendu ;)

3 komentarze:

  1. Świetny goferek!
    Mi ostatnio projekt też nie idzie najlepiej. Zdjęcia się tworzą, ale jakoś nie potrafię znaleźć czasu na ich dodanie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!