czwartek, 28 sierpnia 2014

Kwiatowy pierścionek

Witajcie :), tak, wiem ostatni post był 8 dni temu :/, ostatnio nie mam po prostu ochoty wchodzić na komputer....w poniedziałek rozpoczęcie roku! Macie już jakieś fajne stroje :)? Ja już dziś robiłam próbną fryzurę, makijaż i ubiór :), miejmy nadzieję, że ten rok będzie dobry ;)! Jutro lecę na suuuuper zakupy <3, póki co zostawiam Was z kwiatkiem!



Zdjęcia, no cóż....robione teraz :-/, co myślicie o takich drobnych pierścionkach? Mi się takie podobają, uwielbiam wszystko małe i piękne! A oto obiecane zdjęcie Mańka, mojego dwumiesięcznego podopiecznego :), już w sobotę w Parku Wilsona w Poznaniu odbędą się Dożynki :), serdecznie zapraszam! Będę tam z Felixem i z Mańkiem i resztą kociaków do adopcji z fundacji Animalia :)


Buzkiaki,
Julia

8 komentarzy:

  1. Śliczny pierścionek i uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek jest piękny w sam raz na zatrzymanie resztek lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwiatkowy pierścionek, a kiciuś ma uroczy pyszczuś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!