sobota, 9 sierpnia 2014

Czerwone M&MS

Witajcie! Dziś tydzień od poprzedniego posta, to wypadałoby w końcu coś napisać ;D. Ostatnio nie mam czasu wejść na komputer, a czasu pełno (i to mnie dziwi) :p....Jak Wam mija resztka wakacji? Już niedługo szkoła :(, nauka i praca pełną gębą....Z jednej strony nie mogę się doczekać zajęć, znajomych, ale z drugiej kiedy wyobrażam sobie, że teraz druga gimnazjum, a za rok trzecia to chce mi się płakać! Boję się, że sobie nie poradzę, zobaczymy jak będzie po 10 miesiącach (mam nadzieję) ciężkiej pracy.....Ostatnio zmajstrowałam takie oto kolczyki M&MS ;)! Nad słynną literką "m" muszę jeszcze popracować :D....UPRZEDZAM! Aparat odmówił mi dziś posłuszeństwa :(.
 






Jakie macie o nich zdanie :)? Mi się podobają i nie jedne jeszcze zrobię :)!

Do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Są świetne :) I zdjęcia też bardzo dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Literka M bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły ślicznie, wg mnie literka "m" też ci wyszła :) A co do następnej klasy, nie martw się tym! Jak ja szłam do 2 gim, to wszyscy mówili, że to najtrudniejszy rok, że najwięcej roboty itp, tak na prawdę wcale tak nie jest. Owszem, poznajesz dużo materiału, ale ze wszystkim można nadążyć :) Ja w tym roku idę do 1 liceum i mam takie same obawy :P Ale mam nadzieję, że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;) Poczekaj na studia to dopiero będziesz płakać ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!