czwartek, 14 sierpnia 2014

Charlie i fabryka czekolady: bransoletka :)

Witajcie :)! Dziś zaczyna się długi weekend...jak go spędzicie? U mnie doszedł kolejny kociamber, tym razem malusi bo 7 tygodni (kuleczka!) i znowu chłopak :D. Teraz mam swojego Leosia i dwa tymczasy: Felixa i Mańka czekających na adopcje ;).....Maniek to piękny rudo biały kocurek z jasnoszarymi oczami *.*, zdjęcia na pewno pokażę!....wracając do posta :), kolejna biżu utworzona na wyzwanie do Kreatywnego Kufra tym razem wyzwanie tematyczne: FILM, a tym filmem jak chyba się możecie domyśleć jest "Charlie i fabryka czekolady", bransoletka mi się podoba ;D ZNOWU! Zdjęcia nie oddają tego jaka jest :p






Oczywiście nie mogło zabraknąć czekolady...

Złoty bilet to klasyk! A cukiery to podstawa :D

Nie wiem czy ktoś się domyślił.....to guma balonowa! Pamiętacie dziewczynkę, która żuła ją NON STOP?



Co myślicie o takich słodkościach na rękę? Szczerze mówiąc to moja pierwsza tego typu bransoletka ;)...

Inspiracja:


Życzę Wam miłego weekendu,
Julia :)


8 komentarzy:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!