środa, 9 lipca 2014

Wymianka z Anią (SparklingMiniatures) i konkurs na FB :)

Hej, hej :). Jak tam się miewacie? Ostatnio jest tak parno, że nie da się wytrzymać!!!!! Pomimo tego, wczoraj trochę polepiłam, aczkolwiek po chwili się poddałam, bo jakimś cudem byłam cała mokra -.-. Wczoraj dotarła do mnie CUUUUUDOWNAAAAAAA paczka od kochanej Ani z blogahttp://sparkling-miniatures.blogspot.com/  ! Nie mogłam i dalej nie mogę wyjść z podziwu, dostałam dużo dodatków ^^. Aniu bardzo, bardzo ci dziękuję <3!

Więc, dostałam:


A oto kolaże prac ;):



A Ania otrzymała:

Moje prace




 Foremka z modeliny

Oraz półfabrykaty.....


Przepraszam za kiepskiej jakości zdjęcie. Był jeszcze jeden woreczek z buteleczkami i wstążeczkami, ale dodałam je chwile przed wysyłką ;).

To wszystko <3! A od wczoraj na Facebook'u trwa konkurs, w którym możecie wygrać kolczyki babeczki, które same sobie skomponujecie! Konkurs trwa TYLKO na FB, zapraszam link: https://www.facebook.com/truemes/photos/a.467324936694133.1073741827.454712781288682/666348200125138/?type=1&theater


Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Cudna wymianka *-* Zazdroszczę:o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... Prześliczne rzeczy. Zarówno ty,jak i ona... obie macie talent ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego uzylas do foremki ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!