wtorek, 29 lipca 2014

Niebieski kwiat @-}

Witam Was :),  jak tak mija dzień? Ja? No cóż....komputer mi się zepsuł :p, ale na szczęście ciocia mi pożyczyła ;D. Gooorąco! Najwyższą temperaturę, którą dziś widziałam to 38* w słońcu -.- chcę deszczu! Wczoraj pracowałam nad pewną zawieszką na zamówienie, która ukaże się TU prawdopodobnie w sobotę ;). Felixika jeszcze nikt nie zaadoptował - ja nie narzekam, ale im szybciej on znajdzie domek tym szybciej kolejne małe kocie nieszczęście z ulicy przygarniemy :). A do tego Leoś mi się ciut rozchorował i dostaje codzień dwie tabletki ze strzykawki :/. Jakiś dłuuuuższy czas temu ulepiłam kwiatka służącego mi jako broszka ;), zapraszam:





Co o nim sądzicie? Chciałabym zrobić dla Was jakiś tutorial :), pomysły/sugestie?
No i ostatnio upieczone MEEEEGA czekoladowe muffinki :3!



A tu proszę mój INSTAGRAM :D 



Buziaki :)

P.S. Zostały niecałe 3 dni konkursu na FB! Więcej na pasku bocznym ;)!

4 komentarze:

  1. Broszka wygląda ślicznie, bardzo podoba mi się ten niebieski, metaliczny kolor :)
    Życz ode mnie zdrowia Leosiowi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;). Kwiatek jest koloru białej modeliny, którą pocieniowałam ;).

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!