niedziela, 6 lipca 2014

Niebieska bransoletka :)

Hej :). Dziś jest tak gorąco!!!!! Nie mam na nic ochoty, ale zaraz jadę na działkę i będę sobie na rowerku jeździć <3....Bransoletka zrobiona dla Ani z bloga http://sparkling-miniatures.blogspot.com/ na wymiankę ;3....Aniu! Jeśli widzisz ten post, no to uchylam ci rąbka tajemnicy jak wygląda twoja bransoletka, którą idę dziś wysłać :D. Wczoraj lepiłam do po 23 i jestem zadowolona z efektów, które niedługo zobaczycie ;)...Więcej zdań nie sklekotam! Za gorąco mi :D





Babeczka z lukrowym serduszkiem z jasnofioletowym serduchem svarowski ;). Koniecznie dajcie znać co o niej myślicie :)!

P.S. Szykujcie się na konkurs na FB ;)

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Dziś konkurs, PROSIMYY!! <3 PS Śliczna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jest przecudowna! *.*
    Już się nie mogę doczekać jej zakładania :D
    Swoją paczkę też już wysłałam, teraz liczę tylko na skuteczność i szybkość poczty :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!