sobota, 26 lipca 2014

Nadmorskie zdjęcia :)

Witaaam :D. Zaraz jadę na działkę...dziś bez dłuższego wstępu, tak jak obiecywałam zdjęcia z nad morza (Dąbki), serdecznie polecam miejscowość, mała i bardzo piękna ;)!

1. Jeziorko ^^

2. Nasze piękne morze Bałtyckie :)


















A taki sobie tatuaż z henny cmykłam :D


3. Czy to nie jest piękne?!





4. Rodzinka łabądków <3, co rok te same, w końcu są nierozłączne <3



To zdjęcie jest najlepsze!!! (BRAK JAKICHKOLWIEK EFEKTÓW - SUROWE ZDJĘCIE :D)


Zdjęcia wykonane Iphone 5s Mam nadzieję, że takie chwile warto publikować :).

A tu proszę moje ombre na włosach ;), zrobione LOREALEM - WILD OMBRE :) :

No i z mamcią oczywiście :):
Na tym zdjęciu nie mam szminki w kolorze czerwonym, akurat to zdjęcie zrobione jest w innym trybie ;).

Pozdrawiam :)

P.S. Czy ktoś z Was zna się na pajęczakach? Na plaży sfotografowałam pająka, zdjęcie i filmik w dużym powiększeniu:


Tak, tak on ma odwłok w kolorze "żarówy" ;)!

video






2 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne! Uwielbiam takie fotki, aż miło popatrzeć. Sama w tym roku nie porobiłam za dużo zdjęć nad morzem, a żałuję. Mamcia wygląda jak siostra! A pająk - cóż wolałabym mu się nie przyglądać "na żywo" boję się pająków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Te cudowne nadmorskie lasy! Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!