sobota, 12 lipca 2014

Koniczynowy naszyjnik ;)

Hej, hej :). Jak by to ująć przez swoje odkładanie wszystkiego na ostatnią chwile...teraz pisze posta, wstawiam prace na blogu Kreatywny Kufer do konkursu, a co w tym śmiesznego? A no to, ze wyjeżdżam za jakąś godzinę nad morze :D.  Tak, nie będzie mnie 9 dni, ale jest jeden zaplanowany post! Wracając, do tematu...naszyjnik ten powstał specjalnie na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze o tematyce: KONICZYNA, no więc wpadłam na pomysł! Symbolizuje on szczęście, ale także miłość, a-a-a to wcale nie są serducha, tylko listki koniczyn ;):







Tu foto na mojej "modelce":


A tu Monia, przy tym GORĄCU mi modelowała ;D.


Mega dużo zdjęć *.* . Mam nadzieję, że naszyjnik wam się podoba! Dajcie znać co o nim myślicie :).

Pozdrowienia :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalnie,fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje się na modelce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wrażenie, że listki są trochę większe; złudzenie fotografii. Piękne wykonanie, pomysłowy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!