czwartek, 24 lipca 2014

Kolczyki do kompletu :)

Czeeeeść ;). Co tam u Was? Non stop pada (suuuper). U mnie w domu kolejny kociak, ok. 3-4 miesięczny kocurek, zdrowy czarnuszek z dwiema białymi kropeczkami ;). Szuka domku od początku czerwca, sporo przeżył, najpierw znaleziono go na kościelnej z dwiema siostrami i braciszkiem, potem trafił do domu tymczasowego, a następnie piwnica, na szczęścia u mnie jest miejsce dla kociaka <3. Chcemy z mamą adoptować drugiego kotka, żeby Leoś miał kompana ;). Dziś będziemy dopuszczać Kaskadera (nazwany przez fundację), aczkolwiek my go nazywamy Felix ;). Jeśli dobrze pójdzie to może właśnie jego adoptujemy :)? Wracając do tematu posta: pamiętacie zestaw z poprzedniego posta? Oto kolczyki sztyfty do niego!








Ale dużo zdjęć :D, szczerze Wam powiem, że nie wiedziałam, które wybrać ;). Nie uważam kolczyków za specjalnie udane, ale i tak dajcie znać co o nich myślicie ;)! Post ze zdjęciami z wakacji na 100% w sobotę ;)! A tu proszę kochany i miziasty FELIX!


Pozdrowienia :)

P.S. Bardzo Wam dziękuję za prawie 21 tys. wyświetleń, dajecie mi siłę <3!

P.S.2 Jak widzicie w prawej kolumnie znajduje się ankieta dotycząca odtwarzacza muzyki na blogu :). Zagłosujcie, lub napiszcie TU w komentarzu czy odtwarzacz muzyki wam przeszkadza i go zawsze wyłączacie, czy słuchacie dla nastroju :).

P.S.3 Na blogu szykuje się KONKURS FOTOGRAFICZNY ;)

5 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki :)
    i ten kotek jeśt cudowny !!! *O*
    sama też mam czarno białego kotka Pusie :)
    Zapraszam cię na moje WAKACYJNE CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciasteczka. ^_^
    Hah! Nawet wiem z kim ten konkurs się odbędzie! haha .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolczyki. :)
    Ja wyłączam odtwarzacz, bo zawsze słucham swojej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciasteczka. :)
    Słodki ten Felix!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!