środa, 2 lipca 2014

Czerwcowe zdjęcia cz.1

Witajcie kochani :). Wakacji dzień trzeci, a ja jakoś tego nie czuję....mam nadzieję, że zacznę od następnego poniedziałku, kiedy będę już mogła wszystko robić na spokojnie, bo Sami (nasz tymczasowy kotek), o której mogliście czytać w poprzednim poście jedzie w piątek do adopcji. Dziś dość długi pościk z wieloma zdjęciami....zrobiłam w czerwcu kilka (:D) fajnych fotek, a sumienie nie dałoby mi spokoju jakbym wam ich nie pokazała ;-). Dziękuję babci i dziadkowi, że macie tak piękną działkę <3! Ustaliłam, że takie posty będą miały swoje "kategorie", nazwa: zdjęcia miesiąca!



































To mi się najbardziej podoba *.*.....ZDJĘCIA NIE SĄ EDYTOWANE, WSZYSTKIE SĄ "SUROWE" ;-). Jak wam się podobają? Koniecznie dajcie znać co myślicie o takich postach ;).....a niedługo część 2!

Pozdrowionka :*
P.S. Ostatnio zaczyna mi brakować lepienia po takiej przerwie....muszę wreszcie pokonać lenistwo i wziąć się do pracy ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne, kolorowe zdjęcia. Milo się oglądało !

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!