niedziela, 1 czerwca 2014

Wyniki candy!

Witajcie kochani :). Jak tam końcówka weekendu? Ja jutro mam dwa sprawdziany :(. Jak tam dzień dziecka? Ja dostałam modelinę, fimo liquid i spódniczkę :D.

Do rozdania zgłosiło się, AŻ 94 osoby, dziękuję! Szczerze to nie spodziewałam się, że, aż tyle osób się zgłosi :). Nie przedłużając oto wyniki rozdania:

* Trzymając napięcie :D.....


1. Moją autorską biżuterię wygrywa:


Zgłoszenie:

2. Przydasie do tworzenia biżuterii wygrywa:


Zgłoszenie:

GRATULUJĘ!!!! Czekam na odzew na mój e-mail: truemess@o2.pl  do piątku (6.06).

P.S. Dziewczyny: Tak jak pisałam przy rozdaniu: co 10 kolejnych osób - dodatek , do każdej paczki dam dodatki (po 5) :).

P.S.2 Mam teraz zawalenie głowy, może w następny weekend uda mi się nadrobić zaległości w lepieniu i na blogu ;-).

Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Gratulację, choć szkoda, że mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nagrody były naprawdę fajne może następnym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściar, dzięki za świetna zabawę. Zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dziewczynom :) dzieki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję serdecznie !
    Zaraz wyślę emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zazdroszczę wygranej, nagrody są piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!