poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tortowo - szachowo :D

Witajcie! Jak wam mijają te ostatnie dni nauki? U mnie w szkole no cóż....już skończyliśmy materiał i tak na prawdę siedzimy i gadamy tylko :). Mam pełno modeliniaków, ale ta pogoda jest ostatnio taka dziwaczna, że zdjęć ani mi się robić nie chce, ani nie ma do tego warunków -.- , lepiłam ostatnio dla Ani z bloga Sparklingminiatures :), ale o tym niedługo....wracając do posta! Mam dla was kolczyki torty, oraz pierścionek do zestawu :). Ale to nie taki zwykłe torty, ale torty w kratkę!



Co o nich myślicie? Jeśli zaglądacie czasem do zakładki 365 PROJECT, to zauważyliście pewnie, że zatrzymałam się na 19.05, ale nie martwcie się! Zdjęcia są, ale muszę je tylko wstawić :).

Trzymajcie się :)

7 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili przeczytałam "czachowo" i miałam podwójne WTF - gdzie tu jest czacha i w ogóle co ma czacha z tortem wspólnego? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Pierścionek najlepszy :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!