czwartek, 5 czerwca 2014

Słodka zawieszka :)

Witajcie Kochani :). Przepraszam, że dopiero teraz, dopiero dziś, jak mówiłam mam zawalony tydzień :(. Ogólnie 90% wszystkiego co pisałam poszło ok, ale jednak coś tam się nie udało. Drobne, ale przez to zniknął mi czerwony pasek sprzed oczu :'(. Pierwszy raz od 4 klasy prawdopodobnie nie będę mieć paska. Zabrakną mi 0,2 oznacza to, że bym musiałam podciągnąć dwie - trzy oceny o jeden stopień, a to się po prostu nie uda. Tak się starałam i.....Wracając do posta, mam dziś dla was lizakową zawieszkę do telefonu ;-):




Przepraszam, że tak biednie, ale ostatnio nie miałam czasu, żeby coś ulepić :(. Jak się Wam podoba?

Całuski :*

5 komentarzy:

  1. Super zawieszka! Szkoda, że Ci się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i takie kolorowe
    Zapraszam Cię na moje rozdanie (trwa jeszcze tylko kilka dni ) do którego dołożyłam dziś trochę kosmetyków i biżuterii. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!