poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ombre cake - tort ombre w róże ;3

Hej, hej :). Ostatnio na urodzinowo - imieninową imprezę babci zrobiłam pyyyyszny torcik śmietanowy (ta ocena ;D), założenie było jedno - róż, róże i wystawność:






Szkoda, że zdjęcia wyszły takie, bo w "realu" jest lepszy ;-). Jak byście byli ciekawi co u mnie - mieszanie, źle i gorzej, aczkolwiek jednocześnie super i odlotowo :D.....kochani! Ostatni tydzień szkoły przed nami :))))))! Ja jutro dopiero na 16.30 bo jest taka impreza w szkole "Debeściaki" :).

Pozdrowienia :)

6 komentarzy:

  1. PO PROSTU WOW.
    Jest niesamowity! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiałabym takiego zrobić :(
    Piękne^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow prezentuje się niesamowicie, aż szkoda kroić

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort wygląda niesamowicie, tak profesjonalnie :) Fantastyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!