wtorek, 10 czerwca 2014

Niebieski tort :)

Witajcie kochani ;-). Jak tam? Ja dziś miałam ostateczne wystawianie ocen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koniec! Zakuwania, martwienia się :DDDDDD. Fakt, jak mówiłam zabrakło mi 0,2 do paska, ale no cóż nic nie zrobię :(. OBIECUJĘ, DAJE SŁOWO, PRZYSIĘGAM! Teraz posty wrócą do normalnej częstotliwości oraz będę pokazywać rzeczy obecne :). Ten tort zrobiłam kilka tygodni temu:



Wiem, że nie jest piękny, ale......no wstawić trzeba ;-). Zobaczcie jakiś czas temu byłam w manufakturze cukierków:



Lizaka zrobiłam sama - tzn. skręciłam go i zrobiłam kwiatka.



Jeśli zastanawiacie się o co cho z tą datą, to jest chyba data ważności :D.

Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Jak to nie jest piękny?! Jest śliczny i kolorki piękne pastelowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory ma ten Twój torcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny torcik, szkoda że zabrakło 0,2 do paska;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy torcik. :3
    Dziwne, że nie podwyższyli Ci już tej średniej... Mojej koleżance zabrakło do oceny dobrej oceny tylko 0,01! ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak niestety jest :(. Ja mialam 4-6 podstawowki pasek, troche sie teraz zawiodlam, ale coz....

      Usuń
  5. Bardzo ładny ten torcik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik wygląda przesłodko :D Jest naprawdę uroczy :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!