wtorek, 27 maja 2014

Różowo - żółta bransoletka

Witajcie kochani :). Przepraszam, że dopiero dziś wstawiam posta ale cały ten i następny tydzień mam zawalony sprawdzianami i kartkówkami :(. Jutro mam z hiszpańskiego, angielskiego i matematyki :(. Od razu jak przyjdę ze szkoły, aż do wieczora siedzę nad lekcjami...i jestem mega zmęczona, 10 czerwca oceny wystawiane więc tym się pocieszam, potem LUZ =), oooooo wakacje! Już za miesiąc <3. Niedawno zrobiłam bransoletkę z babeczką i serduszkiem Svarowskiego:



Coś mi chyba zdjęcia ostatnio nie wychodzą, chyba, że to tylko moje wymysły? Mam tyle postanowień na wakacje: gra na gitarze, śpiew, E. Chodakowska, modelina, fotki.....zobaczymy :D.

Ostatnie 3 dni candy! >KLIK<

Tą bransoletkę otrzymała blogerka, Kasia :), która prowadzi świetnego bloga o modzie zapraszam tu:
 http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka.
    A ta babeczka wygląda tak smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie prezentuje się ten koralik w twoich dziełach :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna! Piękne kolorki :)

    PS. W zakładce KONTAKT już znajduje się nowy mail, na którego spokojnie możesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna:) Urzekła mnie kolorem i ...zawieszką :-) Super! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna. :)
    U mnie wystawianie ocen końcowych 13 czerwca. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prze prze piękna.Kiedy będą wyniki Rozdania.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!