poniedziałek, 5 maja 2014

Rapunzel from "Tangeld" czyli Roszpunka - podejście 1

Hej :). Dziś dość długi tytuł :). Wczoraj ulepiłam swoją pierwszą w życiu laleczkę z modeliny ;-). No i wypadło na Roszpunkę z bajki Disneya "Zaplątani" :). Jedyne co mi się tu ciutkę nie podoba to oczy ;-), ale to chyba jest do wyćwiczenia :D?:







Co o niej myślicie? 5 godzin samego lepienia się opłaciło ;)? Jak zauważyliście to jest jej najlepszy przyjaciel - kameleon, ulepiłam go tak po prostu do zdjęcia :). Jeśli ktoś "robi" w słodkościach z modeliny, a jeszcze nie spróbował z czymś innym - ODWAGI! Spróbujcie postaci ;-). Myślę, że jeszcze się pojawi tych laleczek trochę na blogu, bo spodobało mi się to - fakt, full roboty przy tym :D.

Inspiracja:




Zobaczcie jaką sesyjkę zrobiłam na działce:




Po WIĘCEJ zapraszam  do folderu 365 PROJECT: >TU<

Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Fajna, ja to mam szczęscie wchodzę na bloggera a tam 31 sek temu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Debiut bardzo udany - estetycznie i z pomysłem. Oczy fakt, kwestia wyćwiczenia, ale porobisz trochę i nabierzesz wprawy :) Figurki są pracochłonne, mi to czasami przy większych projektach zajmuje prawie 20h, choć wcale się nie wydaje, że tyle może to zająć :D Ale nie ma co się zrażać, tylko próbować dalej :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą bajkę, to moja ulubiona bajka Disney'a :)

    http://superphot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda. :D
    Ja próbowałam, ale stwierdziłam, że chibi nie jest dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta Roszpunka! Jak ty zrobiłaś te włosy?
    Pozdrawiam, zapraszam na nowy rozdział,
    Paulina A

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza. :)
    A zdjęcia są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna
    Włosy wyglądają trochę jak makaron haha :D
    http://modelinowo01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodka!
    Chciałabym umieć tak lepić jak ty.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!