czwartek, 22 maja 2014

Pączusiowo - serduszkowy naszyjnik :)

Hej :). Jak tam mija czas? Wczoraj ulepiłam broszkę , która strasznie mi się podoba i na pewno ją Wam pokaże ;-). Kilka tygodni temu zrobiłam dosyć duży naszyjnik:










Zrobiłam go ze świetnego tutorialu: >KLIK<

Powiem Wam szczerze, że nie powala, ale w końcu po to założyłam bloga, żeby pokazywać tu swoje wzloty i upadki :). Myślę, że jeśli zrobiłabym go teraz, jeszcze raz wyszedłby o wiele lepiej ;-). A wy, co myślicie?

Zauważyłam, że ostatnio na blogu spadło komentowanie? Ale wydaje mi się, że to głównie przez zbliżający się koniec roku szkolnego, ja też mam ręcę pełne roboty :/.

POZDRAWIAM :)

16 komentarzy:

  1. Ładny, ale nie powiedziałabym, że to serca :P A to żółte wygląda jak ser :3 Ale ogólnie pomysł dobry! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te naszyjniki ;-) strasznie mi sie podobaja ;d
    moze wspolna obser..?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i świetne wykonanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne! szczególnie ten z czekoladą, niebieski :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy naszyjnik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog zapraszam do mnie :)
    http://laurandqwertyuiop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci to wyszło:)

    http://shootee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik, naprawdę! Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent, aby umieć zrobić coś takiego... Masakra, gratuluję :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności! Aż mam ochotę podłubać w modelinie. Pysznie i pięknie to wygląda :D
    Prowadzę bloga o projektowaniu mody :)
    Drugi odcinek na YT

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!