sobota, 3 maja 2014

Kolejna pizza - zestaw :)

Hej :). Z palcem już lepiej, ale to kciuk, więc mogę pisać, lepić - dopiero jutro :(. Muszę jeszcze ulepić coś dla pewnej blogerki, ale o tym niebawem....Dziś znowu mam dla was pizzę, tym razem w wersji kolczykowej i zawieszki do komórki :):


Co o nich myślicie? Kolczyki do wygrania w moim rozdaniu: >TU<

A tak przy okazji powyższego rozdania wczoraj zauważyłam drobną "konwersację" zaczętą od anonimka pod postem rozdaniowym:

1. Anonimek napisał komentarz pod czyimś zgłoszeniem:

2. To samo, tylko pod innym zgłoszeniem:

Bardzo dziękuję Letterce Jewellery za zwrócenie uwagi ;-)......

Drogi anonimku! Zanim zaczniesz komentować, proszę przeczytaj dokładnie post ;-). A ja zdecyduję czy można się zgłaszać, czy też nie :). Oczywiście nic do ciebie nie mam :).

Niestety musiałam usunąć te 4 komentarze, ponieważ nie chcę, żeby pod akurat tym postem rozwinęły się jakieś konwersację :).

ROZDANIE TRWA DO 30.05 (MAJA)!

Pozdrawiam :-*.

P.S. Macie jakieś pomysły na TUTORIALE?
P.S.2 Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem - było ich bardzo dużo :).

11 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki i zawieszka, może zrobiłabyś tutrioal - kwiat ?
    Pozdrawiam,
    Paulina A
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że zostawiłam linka, ale nie przeczytałam, że sobie tego nie życzysz.

      Usuń
    2. Jak się komuś czasem zdarzy to nic się nie stanie :-).

      Usuń
  2. haha, no tak to jest jak się nie umie czytać ze zrozumieniem :D a pizze jak żywe, przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne :)
    Może mogłabyś zrobić tutorial na rogalika z posta pt. Nutellowy naszyjnik? Albo na coś z działu słodyczy ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają wręcz smakowicie!;) Naprawdę wspaniałe i godne podziwu prac!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej super blog i świetne jest to co tworzysz:) Zapraszam do mnie i na moje candy :)) Pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw :) cudownie wyglądają te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!