wtorek, 20 maja 2014

Kolczyki ciasteczka :)

Witajcie :). Jak tam nowy tydzień? U mnie nie zbyt, bo od soboty jestem chora :(. Mam gorączkę i boli mnie gardło, ogólnie kiepsko, ale z dnia na dzień jest lepiej :). Jeszcze dziś nie poszłam do szkoły, idę do lekarza. Ok, nie zanudzam Was więcej, oto ciasteczka <3:




 Podobają Wam się? Jeśli tak to zapraszam do konkursu gdzie możecie je wygrać :): >KLIK<

A tu chusteczniki ozdobione metodą Decoupage, które ostatnio zrobiłam:






Ten fioletowy wygląda w realu trochę lepiej, tylko światło źle się odbijało >.<
Który bardziej się Wam podoba? Mi ten jasny ;-).

Buziaki :*

P.S. Zapraszam Was do karty 365 PROJECT, tam zdjęcia z mojej "Zielonej" ;-).

P.S.2. Zapowiadam już wam, że po candy, na Faceboku odbędzie się kolejny mini konkurs ;-).

4 komentarze:

  1. Świetne te opakowania na chusteczki. Mi też się bardziej podoba te jasne. Właśnie też miałam w planach zrobienie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki i te chusteczniki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog zapraszam do mnie :)
    http://laurandqwertyuiop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!