czwartek, 8 maja 2014

Kanapka przy komórce ;-)

Witajcie ;-). Jak Wam minął czwartek? Jutro ostatni dzień, potem poniedziałek i zielona szkoła! Musze w weekend trochę polepić. W tym tygodniu miałam dużo pracy....

Dziś mam dla was taką sobie smakowitą i pożywną kanapeczkę :):




Co myślicie? Dziś kilka godzin kończyłam makietę , an pewno pochwalę się efektami w następnym poście ;-).

Pamiętacie jak pisałam Wam przy ostatnim poście o sesji? Raczej dziwne byłoby wstawić kilkadziesiąt zdjęć do posta, więc zrobiłam trzy kolaże :):



Moja kicia *.* Ciut te zdjęcia straciły na jakości, są one ostrzejsze i wyglądają w oryginalnym rozmiarze tak jak to:


Jutro idę do kina na "Violetta: koncert"!!!!!!
Pozdrowionka ślę :)

8 komentarzy:

  1. Też lubię Violette!
    Czwartek - ból podbrzusza itp. Zbliżają się te dni...
    Kanapeczka cudna! Z resztą wszystkie twoje wyroby z modeliny są piękne. Plisss, szybko dodaj nowego posta.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh.. właśnie zgłodniałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapka wygląda smakowicie, zdjęcia też bardzo mi się podobają :) Hm... jestem ciekawa tej makiety... nigdy niczego takiego nie robiłam :p A i miłej zielonej szkoły! Ja właśnie w czwartek wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z sesji piękne a kanapka jest baardzo smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm kanapka naprawdę smakowita :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!