sobota, 17 maja 2014

Bransoletki dla BFF :D

Hej :). Przepraszam Was, że przedwczoraj post automatycznie się nie wstawił, ale źle go ustawiłam :D.
Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z Zielonej Szkoły, było odjazdowo <3! Myślę, że wstawię jakieś zdjęcia ;-). Dziś nie modelinowo, ale możliwe, że spodoba się przyjaciółkom ;-):










Zrobiłam je dla siebie i przyjaciółki :). Ta różowa jest moja ;-). Co o nich myślicie? Serduszka to Svarowski Elements ;) czy jakoś tak :DD.

Pozdrawiam :D

P.S. Pamiętacie o candy? >KLIK<

6 komentarzy:

  1. Myślę, że przyjaciółka się ucieszy.
    Fajne są, chociaż to zdecydowanie nie moje kolory i nie lubię błyszczących elementów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, ta niebieska jest w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile one kosztują????

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!