wtorek, 27 maja 2014

Różowo - żółta bransoletka

Witajcie kochani :). Przepraszam, że dopiero dziś wstawiam posta ale cały ten i następny tydzień mam zawalony sprawdzianami i kartkówkami :(. Jutro mam z hiszpańskiego, angielskiego i matematyki :(. Od razu jak przyjdę ze szkoły, aż do wieczora siedzę nad lekcjami...i jestem mega zmęczona, 10 czerwca oceny wystawiane więc tym się pocieszam, potem LUZ =), oooooo wakacje! Już za miesiąc <3. Niedawno zrobiłam bransoletkę z babeczką i serduszkiem Svarowskiego:



Coś mi chyba zdjęcia ostatnio nie wychodzą, chyba, że to tylko moje wymysły? Mam tyle postanowień na wakacje: gra na gitarze, śpiew, E. Chodakowska, modelina, fotki.....zobaczymy :D.

Ostatnie 3 dni candy! >KLIK<

Tą bransoletkę otrzymała blogerka, Kasia :), która prowadzi świetnego bloga o modzie zapraszam tu:
 http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
Buziaki :*

czwartek, 22 maja 2014

Pączusiowo - serduszkowy naszyjnik :)

Hej :). Jak tam mija czas? Wczoraj ulepiłam broszkę , która strasznie mi się podoba i na pewno ją Wam pokaże ;-). Kilka tygodni temu zrobiłam dosyć duży naszyjnik:










Zrobiłam go ze świetnego tutorialu: >KLIK<

Powiem Wam szczerze, że nie powala, ale w końcu po to założyłam bloga, żeby pokazywać tu swoje wzloty i upadki :). Myślę, że jeśli zrobiłabym go teraz, jeszcze raz wyszedłby o wiele lepiej ;-). A wy, co myślicie?

Zauważyłam, że ostatnio na blogu spadło komentowanie? Ale wydaje mi się, że to głównie przez zbliżający się koniec roku szkolnego, ja też mam ręcę pełne roboty :/.

POZDRAWIAM :)

wtorek, 20 maja 2014

Kolczyki ciasteczka :)

Witajcie :). Jak tam nowy tydzień? U mnie nie zbyt, bo od soboty jestem chora :(. Mam gorączkę i boli mnie gardło, ogólnie kiepsko, ale z dnia na dzień jest lepiej :). Jeszcze dziś nie poszłam do szkoły, idę do lekarza. Ok, nie zanudzam Was więcej, oto ciasteczka <3:




 Podobają Wam się? Jeśli tak to zapraszam do konkursu gdzie możecie je wygrać :): >KLIK<

A tu chusteczniki ozdobione metodą Decoupage, które ostatnio zrobiłam:






Ten fioletowy wygląda w realu trochę lepiej, tylko światło źle się odbijało >.<
Który bardziej się Wam podoba? Mi ten jasny ;-).

Buziaki :*

P.S. Zapraszam Was do karty 365 PROJECT, tam zdjęcia z mojej "Zielonej" ;-).

P.S.2. Zapowiadam już wam, że po candy, na Faceboku odbędzie się kolejny mini konkurs ;-).

sobota, 17 maja 2014

Bransoletki dla BFF :D

Hej :). Przepraszam Was, że przedwczoraj post automatycznie się nie wstawił, ale źle go ustawiłam :D.
Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z Zielonej Szkoły, było odjazdowo <3! Myślę, że wstawię jakieś zdjęcia ;-). Dziś nie modelinowo, ale możliwe, że spodoba się przyjaciółkom ;-):










Zrobiłam je dla siebie i przyjaciółki :). Ta różowa jest moja ;-). Co o nich myślicie? Serduszka to Svarowski Elements ;) czy jakoś tak :DD.

Pozdrawiam :D

P.S. Pamiętacie o candy? >KLIK<

poniedziałek, 12 maja 2014

Ciasteczkowy potworek na szyję :)

Witajcie :). Przepraszam, że tak późno, ale jutro jadę na wycieczkę i się szykuję :D. Proszę
oto ciasteczkowy potwór na szyję ;-):





Bodoba Wam się? Mam juz zaplanowanego posta więc zapraszam w czwartek o 14 ;-).

Pozdrowionka :*

czwartek, 8 maja 2014

Kanapka przy komórce ;-)

Witajcie ;-). Jak Wam minął czwartek? Jutro ostatni dzień, potem poniedziałek i zielona szkoła! Musze w weekend trochę polepić. W tym tygodniu miałam dużo pracy....

Dziś mam dla was taką sobie smakowitą i pożywną kanapeczkę :):




Co myślicie? Dziś kilka godzin kończyłam makietę , an pewno pochwalę się efektami w następnym poście ;-).

Pamiętacie jak pisałam Wam przy ostatnim poście o sesji? Raczej dziwne byłoby wstawić kilkadziesiąt zdjęć do posta, więc zrobiłam trzy kolaże :):



Moja kicia *.* Ciut te zdjęcia straciły na jakości, są one ostrzejsze i wyglądają w oryginalnym rozmiarze tak jak to:


Jutro idę do kina na "Violetta: koncert"!!!!!!
Pozdrowionka ślę :)

poniedziałek, 5 maja 2014

Rapunzel from "Tangeld" czyli Roszpunka - podejście 1

Hej :). Dziś dość długi tytuł :). Wczoraj ulepiłam swoją pierwszą w życiu laleczkę z modeliny ;-). No i wypadło na Roszpunkę z bajki Disneya "Zaplątani" :). Jedyne co mi się tu ciutkę nie podoba to oczy ;-), ale to chyba jest do wyćwiczenia :D?:







Co o niej myślicie? 5 godzin samego lepienia się opłaciło ;)? Jak zauważyliście to jest jej najlepszy przyjaciel - kameleon, ulepiłam go tak po prostu do zdjęcia :). Jeśli ktoś "robi" w słodkościach z modeliny, a jeszcze nie spróbował z czymś innym - ODWAGI! Spróbujcie postaci ;-). Myślę, że jeszcze się pojawi tych laleczek trochę na blogu, bo spodobało mi się to - fakt, full roboty przy tym :D.

Inspiracja:




Zobaczcie jaką sesyjkę zrobiłam na działce:




Po WIĘCEJ zapraszam  do folderu 365 PROJECT: >TU<

Pozdrawiam :*

sobota, 3 maja 2014

Kolejna pizza - zestaw :)

Hej :). Z palcem już lepiej, ale to kciuk, więc mogę pisać, lepić - dopiero jutro :(. Muszę jeszcze ulepić coś dla pewnej blogerki, ale o tym niebawem....Dziś znowu mam dla was pizzę, tym razem w wersji kolczykowej i zawieszki do komórki :):


Co o nich myślicie? Kolczyki do wygrania w moim rozdaniu: >TU<

A tak przy okazji powyższego rozdania wczoraj zauważyłam drobną "konwersację" zaczętą od anonimka pod postem rozdaniowym:

1. Anonimek napisał komentarz pod czyimś zgłoszeniem:

2. To samo, tylko pod innym zgłoszeniem:

Bardzo dziękuję Letterce Jewellery za zwrócenie uwagi ;-)......

Drogi anonimku! Zanim zaczniesz komentować, proszę przeczytaj dokładnie post ;-). A ja zdecyduję czy można się zgłaszać, czy też nie :). Oczywiście nic do ciebie nie mam :).

Niestety musiałam usunąć te 4 komentarze, ponieważ nie chcę, żeby pod akurat tym postem rozwinęły się jakieś konwersację :).

ROZDANIE TRWA DO 30.05 (MAJA)!

Pozdrawiam :-*.

P.S. Macie jakieś pomysły na TUTORIALE?
P.S.2 Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem - było ich bardzo dużo :).