środa, 23 kwietnia 2014

Zestaw bananowo - malinowy ;-)

Hej, raduję się wolnym, a wy? Dziś mam do pokazu taki zestaw bananowo - malinowych torcików :D:






Co o nich myślicie? Chyba na żywo wygląda lepiej :). Pamiętajcie o moim rozdaniu >TU<

Macie może jakieś fajne pomysły na tutoriale, prace, posty? Z chęcią poczytam waszych próśb, w końcu mam wolne to czemu by nie? Na blogu zaszły drobne zmiany takie jak czcionka, gadżety :).
Macie dla mnie jakieś rady? Zmienilibyście tu coś? Piszcie! Nie chcę, żeby ten blog był zwykłym skupiskiem prac ;-).

P.S. Zapraszam do ankiety ;-). W sobotę dodam posta z wymianki ;-).
P.S.2 EDIT: Coś się stało z ankietą :(, ale nie martwcie się jeszcze nie jedna się pojawi ;-).  Wam też coś takiego się przydarzyło?

5 komentarzy:

  1. Twój blog jest naprawdę super i ja na twoim miejscu nie zmieniała bym nic. A jeśli nie chcesz pisać ciągle to tym co ulepiłaś z modeliny (ale pisz często, czytaj dalej) to pisz o tym co upiekłaś bo czytałam twoje inne posty i piekłaś jakieś babeczki i ciasteczka więc w wolnym czasie możesz i popiec i polepić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torciki - jak zwykle- piękne. <3
    Fajnieby było, gdybyś zrobiła z modeliny Assasina albo Harrego Pottera, ale to tylko moja prośba. Jeśli się tego nie podejmiesz, trudno... Nie zmieniłabym tu nic, ale zgadzam się z koleżanką powyżej, że mogłabyś częściej coś piec. Byłoby miło, gdybyś zamieściła do tego przepis.
    Pozdrawiam, ściskam,
    Paulina A
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twojego bloga i twoje prace ja bym na twoim miejscu nic nie zmieniała no chyba, że chcesz go rozbudować w sensie dodać więcej kategorii czy coś.. Pisz o tym co lubisz i jakie masz spostrzeżenia itd XD
    A komplecik jest uroczy. :3
    Ja niestety chodze teraz do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w szkole. :/
    Śliczny komplecik. :D
    Możesz o pieczeniu pisać. Lubie blogi gdzie torcik z modeliny jest na zmianę z tym do jedzenia. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Torciki są cudowne! Musiałaś spędzić dużo czasu,żeby dojść do takiego poziomu na jakim jesteś, biżuteria świetna. I piękna grafika! Bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!