niedziela, 27 kwietnia 2014

Nutellowy naszyjnik

Hej :). Co tam u was? Jak Wam mija niedziela? Ja już jutro idę do szkoły, ale tylko do środy, a potem dopiero 6.05 idę ;D. Jak ja nie mogę się doczekać wakacji....tak, ta obietnica: będę całe wakacje lepić! Już to widzę -.- w zeszłym roku było to samo :D.

Wracając do posta, zrobiłam na konkurs Nutelli naszyjnik:



To zdjęcie poszło na konkurs:

 

Podoba wam się? Jeśli macie ochotę możecie na zagłosować w konkursie  >KLIK<

Zaczęłam znaczyć zdjęcia logiem i napisem co o nich myślicie? Jeszcze będę kombinować to taka pierwsza próba :)...

Pozdrowionka :*

4 komentarze:

  1. Świetny naszyjnik. :)
    Powodzenia w konkursie i co do logo to podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nutella jest po prostu boska! Świetnie prezentuje się rogalik w połączeniu ze słoiczkiem;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!