piątek, 18 kwietnia 2014

Mam już roczek!

Tak, tak! Dziś mój blog ma już roczek! Jako pierwsze bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście, byliście i mam nadzieję, że pozostaniecie, za to, że mnie wspieraliście, komentarze i wiele innych. Bardzo się cieszę, że wytrwałam przy prowadzeniu bloga, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego....Postanowiłam zrobić kilka podsumowań:

1. Liczba ogólnych wyświetleń:


2. Oprócz wpisywania prawidłowego adresu, wchodziliście stąd:


3.  Co wpisywaliście w wyszukiwarki, żeby mnie znaleźć:


4. Najpopularniejsze posty:


5. Liczba wyświetleń na całym świecie:


6. Ilość komentarzy:


7. 

 8. 


 BARDZO, BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!! A żeby nie było, oto urodzinowe torciki:




Tak! One są w kratkę! Jestem z nich bardzo zadowolona, w końcu robiłam je 4 h powstał cały tort, ale reszta wkrótce!
A oto tutorial na nie: >klik<

Z tej okazji, urządzam rozdanie, na które zapraszam 20.04!!!

JESZCZE RAZ BARDZO WAM DZIĘKUJĘ <3 <3 <3

P.S. Jeśli chcecie, możecie udostępniajcie na Facebooku!

3 komentarze:

  1. Sto lat ! Tyle lat życzę ci, żebyś prowadziła ten blog ( choć wiem, że to niemożliwe).
    Też chciałabym wytrwać tak długo jak ty
    ( mój blog to: www.fantasymilosc.blogspot.com).
    Kolczyki jak zwykle piękne. Ja też kiedyś się w to bawiłam, ale mi to nie wychodziło... Teraz ,, zajmuję się,, pisaniem .
    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę dalszej wytrwałości,
    Paulina A

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!!!!!!!!!!
    I oby tak dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!